Sunday, July 27, 2008

Συνέβη στα Χανια


Τελικά είναι μοιραίο κάθε φορά που κάνουμε κάτι εγώ και η Νατάσσα να θυμίζει απόσπασμα από το "Ρετιρέ" ή το "Δις εξ αμαρτείν". Διότι πως αλλιώς να χαρακτηριστεί η θεαματική μας είσοδος στη λεβεντογέννα, λεβεντομάνα και γενικώς λεβέντικη κρήτη?Αφού λοιπόν έχουν κανονιστεί όλα με τη γλυκύτατη διοργανώτρια της συναυλίας για το πως θα πάμε που θα κοιμηθούμε και τα λοιπά, με ενημερώνει η κυρία Κ πως επειδή φτάνουμε χάραμα στο ξενοδοχείο, δεν θα υπάρχει κανείς στη ρεσεψιόν να μας υποδεχτεί και θα πρέπει να μπούμε μόνοι μας στα δωμάτια!!!!!!!!!!! "Τα δυο κλειδιά των δωματίων σας θα είναι σ ένα καλαθάκι πάνω στον παγκο της ρεσεψιόν" "Όμορφα!" απαντάω εγώ με απόλυτη υποκρισία το όντι αγχώδης και υστερικός.Και ξεκινά ο προσωπικός μου Γολγοθάς:Κι αν δεν βρούμε το καλαθάκι? Κι αν το βρούμε και δεν έχει τίποτα μέσα? Κι αν έχει γίνει λαθος και δεν μας έχουν κάνει κράτηση?Και περνάω ένα 8ωρο ταξίδι χαμογελώντας σαν την Κρίστα του τροχού της τύχης προσπαθώντας να κρύψω απο τα παιδιά τον φόβο μου οτι Α-Π-Ο-Κ-Λ-Ε-Ι-Ε-Τ-Α-Ι να γίνουν όλα σωστά.
Μετά απο ένα επικίνδυνα φυσιολογικό για τα δεδομένα μας ταξίδι,φτάνουμε στα Χανιά στο λιμάνι στις 6 το πρωί. Εκεί μας περίμενε ένα ταξί για να μας πάει στο κολυμπάρι. Ο ταξιτζής όντας πεπεισμένος οτι έχει στην κατοχή του το μπατ μομπίλ μας χάρισε ένα δωδεκάλεπτο ταξίδι με το τρενάκι του τρόμου καθώς έπαιρνε τις στροφές με 190(!!!!) χιλιόμετρα . Μετά από 4 τάματα στην παναγια τη βρεφοκρατούσα και 2 στον οσιο πατάπιο φτάσαμε μισοζαλισμένοι στον προορισμό μας.Η Νατάσσα,ο Αρης,εγώ,τρεις βαλίτσες μια κιθάρα και ένα βιολοντσέλο. Ο Ταξιτζής ξεφορτωσε τις βαλίτσες μας και μας αφησε μόνους στο "ξενοδοχείο" .Αν και ήταν ένας υπέροχος χώρος όπως διαπίστωσα αργότερα, στις 6.15 το πρωι με τα σκοτάδια και την ερημιά ήταν ίδιο με σκηνικό sequel του δρακουλα. Σκιαγμένοι και οι τρεις μπήκαμε στη σάλα υποδοχής και με την άκρη του ματιού μου εντόπισα τη ρεσεψιόν.Έτρεξα(τηρουμένων των αναλογιών) προς τα εκεί και τότε το αντίκρυσα: ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ!!!!!!!!Και είχε μέσα και τα δυο κλειδιά μας. "Είσαι μεγάλος καραγκιόζης αγόρι μου" είπα μέσα μου βλέποντας πόσο άδικα πέρασα μια βραδιά μέσα στο άγχος για το κωλοκαλαθάκι.Πήραμε τα κλειδιά και κινήσαμε προς τα δωμάτια,η Νατάσσα,ο Άρης εγώ οι βαλίτσες μας η κιθάρα και το βιολοντσέλο. Ανοίγοντας το πρώτο (το δωμάτιο 18 συγκεκριμένα) έρχεται η πρώτη απογοήτευση. Δεν μας είχαν στρώσει τα κρεβάτια!!!!Η Νατάσσα σεληνιασμένη, αφου εκσφενδόνισε μια σειρά από βρισιές που καθόλου δεν ταίριαζαν στις χριστιανικές καταβολές του χώρου, έψαξε να βρει τη λινοθηκη του ξενοδοχειου!!!!! Βρίσκει μια ντουλάπα σ ένα διάδρομο που είχε κατι σεντόνια και τραπεζομάντηλα. "Θα σκεπαστούμε με αυτά" είπε στιβαρα και αποφασιστικά. "Μα ,νατασσούλα κι αν δεν πρέπει να τα παρουμε αυτα?" ψέλλισα εγώ και έλαβα μια απάντηση που ούτε μπορώ ούτε και θέλω να γράψω.Το ζήτημα έιναι οτι με έβαλε στη θέση μου και αποδέχτηκα στωικά το να κοιμηθούμε σε κεντημένα τραπεζομάντηλα. Μας είχε μείνει όμως μια εκκρεμότητα:Το δεύτερο δωμάτιο.Το δωματιο 305 που είχε ο Άρης βρισκόταν στο δεύτερο κτίριο στον τριτο όροφο πράγμα που μεταφράζεται σε αρκετά μεγάλη απόσταση αν αναλογιστεί κανείς το μπαγκάζι που κουβαλόυσαμε. Μετα από μια μινι περιπλάνηση φτάσαμε στο δωμάτιο 305 το οποίο ήταν σαφως καλύτερο με κλιματισμό τηλεόραση και λοιπά κομφορ. Αλλά το ποτήρι ξεχείλισε όταν είδαμε οτι ήταν μισοστρωμένο το κρεβάτι του και χρησιμοποιημένη η πετσέτα του!Δεν είχαν καν καθαρίσει το δωμάτιο από τον προηγούμενο ένοικο.Αφού η Νατάσσα ολοκλήρωσε το υβρεολόγιο που εγκαινίασε πριν, στρώσαμε ένα τραπεζομάντηλο και αφήσαμε τον Άρη να ξεκουράσει το ξαγρυπνισμένο και ταλαίπωρο κορμάκι του.
Στο δρόμο προς το δωμάτιο μας τα φουντωμένα νεύρα μας δωσαν τη θέση τους σε νευρικό γέλιο.Αρχίσαμε να γελάμε δυνατά στο διαδρομο του ξενοδοχείο για το οποίο ήμασταν πια πεπεισμένοι οτι ήταν άδειο.Το γέλιο μου όμως πάγωσε όταν αιφνης η Νατάσσα δήλωσε με σιγουριά:"Εγω δεν μένω σε αυτό το δωμάτιο.Θα πάμε πισω στη ρεσεψιόν να πάρουμε άλλο κλειδι"."Δεν μπορεί να γίνει αυτό νατασσούλα μου.Κι αν το δωμάτιο που θα πάρουμε είναι κρατημένο για άλλον?" είπα μισολιπόθυμος από το άγχος προσπαθώντας αδίκως να διασώσω μια ουτως η άλλως κουτσουρεμένη αξιοπρέπεια.Φυσικά έλαβα μια απάντηση που δε σήκωνε περιθώρια αμφισβήτησης και συνέχισα σιωπηλός το δρόμο προς τη ρεσεψιόν. Η ώρα είχε ήδη πάει 7 παρά. Ξανά στον πάγκο της ρεσεψιόν. Η Νατάσσα μπήκε απο μέσα και αρχισε να ψαχνει για κλειδιά. Εγώ ένιωθα το σβέρκο μου να μουδιάζει και δοκίμαζα αν μπορώ να σηκώσω τα χέρια μου ψηλά και να μιλήσω κανονικά γιατί έβλεπα το εγκεφαλικό να πλησιάζει. "Αχά!μια λιστα με κρατήσεις" φώναξε θριαμβευτικά η τραγουδίστρια πουαρώ. "Για δες εμείς είμαστε μέσα?" είπα εγω. "Ναι είμαστε!Μόνο που είμαστε στα δωμάτια 205 και 211!!!!!" είπε η σαντέζα μου και με κοίταξε με αυτό το γουρλωμένο χαμόγελο που σημάινει ταυτόχρονα γέλιο,τρόμο,αγωνία και τι πλάκα που έχει αυτό που ζούμε.Πήραμε τα σωστά μας κλειδιά, ξυπνήσαμε τον ταλαίπωρο τον Άρη από το δωμάτιο που είχε καταχραστεί όπως απεδείχθη κάναμε μια μινι μετακόμιση των πραγμάτων μας και ξεραθήκαμε στα κρεβάτια που δικαιωματικα μας ανηκαν και ήταν και στρωμένα!Σηκωθήκαμε σαν κύριοι στις 9 το πρωι συνατνήσαμε την κυρία Κ και στην ερώτηση "όλα καλά παιδιά?" "μια χαρα" απαντησαμε απολύτως συνομώτικά μ ένα στόμα μια φωνη και οι τρείς όπως ακριβώς τελειωναν όλα τα σήριαλ των 90s .

Friday, July 25, 2008

ΧΑΝΙΑ

Όμορφα είναι εδω!Είναι κι ο αγαπημένος μου j εδώ. Και η σαντέζα μας! Τόσα πολλά μα τόσα πολλά συμβαίνουν εδώ!Το επόμενο ποστ θα ειναι αφιερωμένο στο ταξίδι.(όχι όπως με της θεσσαλονίκης....)

Thursday, July 17, 2008

Lizz Wright



Η συναυλία που περίμενα όλο το καλοκαίρι(μαζί με Πλάτωνος και Κραουνάκη). Θα θελα πολύ να πω οτι ήταν αψογα,δυστυχώς όμως δεν ήταν. Κυριος γαρ πρεπει να κρατήσω ένα επίπεδο και να ασχοληθώ μονο με τα θετικά. Κρατάω λοιπόν για μια ΥΠΕΡΟΧΗ τραγουδίστρια,με πανέμορφη χροιά και ευγενική παρουσία "αφροχριστιανικου"(...) τύπου, μ ενα διάπλατο ζεστό χαμόγελο που φώτιζε καθ'όλη τη διάρκεια το πρόσωπο της.Επίσης 4 Υπέροχους μουσικούς (ο ντράμερ σίγουρα κάπου ειχε κρυμμένο ενα τρίτο χέρι) με πολύ ζεστό παίξιμο.Κρατάω, το my heart κυρίως για τον ενθουσιασμο του κοσμου,το speak your heart γιατι το λατρεύω ούτως η άλλως, το κομμάτι του κιθαρίστα της Μπράντον κάτι και κυρίως και πάνω απ όλα την Ε Κ Π Λ Η Κ ΤΙ Κ Η απόδοση του amazing grace α καπέλα. Κρατάω τα ψου ψου μας με τον Jirashimosu καθόλη τη διάρκεια της παράστασης (τα γνωστά που περικλείουν απο την κυρία μπροστα μας, τη φωνή της Λιζ και το ιδανικο για μας μιουζικαλ , μέχρι τον προβολέα που φωτίζει τον κιθαρίστα και την οικονομικη κατάσταση του δήμου Παπάγου) .Κρατάω την καθιερωμένη συνάντηση με την Αννούλα όπως σε κάθε συναυλία και την σπαρταριστή κουβέντα με δυο πολύ αξιόλογες και συμπαθητικές κοπέλες στην εξοδο μας απο το χώρο. Ξαφνικά, διαβάζοντας μονο τα θετικα συνειδητοποίησα οτι όντως πρόκειται για μια πολύ όμορφη βραδιά παρά τα μελανα σημεια......


υγ Lizz σ αγαπω

(η φώτο ειναι απο παλιότερο της λαιβ)

Friday, July 11, 2008

ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ

Εντάξει το καταλάβαμε. Ειμεθα μοδέρνοι. Απενοχοποιηση τώρα."Αγαπάμε" Έφη Θώδη "Αγαπάμε" Eurovision "Αγαπάμε" το εξωφρενικά κακόγουστο. Γιατί είμαστε χαλαροί τύποι και δεν κολλάμε στις ταμπέλες ποιοτικό,εμπορικό,ιστορικό,διαχρονικό, αξιοσέβαστο, trash , μεγαλόπνοο,ελαφρύ κτλ. Και πολύ διασκεδάζουμε με αυτό το σκουπιδαριό και πολύ το χαιρόμαστε.Δε φτάνει? Δεν έχει μπουχτίσει κανείς με όλο αυτό?Γελάσαμε μια γελάσαμε δυο. Είναι ανάγκη να μεταφερθεί όλη η τηλεοπτική μιζέρια μας και στην Επίδαυρο με αυτήν την καταταλαίπωρη επίφαση του νεωτερισμού?Γιατί ο καθείς βαφτίζει την αδυναμία του να χειριστεί ένα έργό όπως του αρμόζει "εναλλακτική ματιά" και "φρέσκια προσέγγιση"? Εντάξει με την αποδόμηση ,εντάξει με την "ακομπλεξάριστη" διαχείριση του αρχαίου κειμένου(που κρύβει εναν αθεραπευτα βαθυ κομπλεξισμο) μπορείς να μου δώσεις μια παράσταση "παραστασένια" στην οποία εγώ θα είμαι ο θεατής εσύ θα εισαι ο ηθοποιός και θα δημιουργήσουμε μαζί αυτην την πολύπαθη "ατμοσφαιρα"? Γιατί μου παραβιάζεις το χώρο?Γιατί εκβιάζεις την διάθεση και την συμμετοχή μου με τόσο ξώφθαλμο τρόπο και τόσο απεγνωσμένα?Γιατί πρέπει να γίνει διαδραστικό το παιχνίδι με όλη την καλή κοινωνια του θεάτρου που κάθεται στην πρώτη σειρά λες κι ειμαστε στα μπουζούκια?Γιατί πρέπει ν ακούσω παλι για τον Κούγια,το Λάκη, τη Θώδη, το Ρουβά ?Και ΚΥΡΙΩΣ γιατί πρέπει να μου απολογηθείς απο σκηνής για όλα αυτα??

Thursday, July 10, 2008

Αυτό θα μας φάει τον έλληνα

Μόλις Γύρισα από μια φανταστική συναυλία του Philip Glass....και είμαι πραγματικά εξοργισμένος. Δεν ξέρω ποιος φταίει μαλλον κατα παντός υπευθύνου το κόβω το θέμα μου. Διότι ποιος φταίει για το οτι ήταν τα 2/3 του θεάτρου άδεια?Ποιός φταίει που κάτι κυριούλες και κυριούληδες (που ανήλθαν στο σεβαστό αριθμό των 12 ατόμων) όντας προφανώς άσχετοι επι του θέματος Glass λάκιζαν σιγά σιγά με αποτέλεσμα να βλέπεις απο το δευτερο μισο της παράστασης ανθρώπους να φεύγουν?Ποιός φταίει για το προσδόκιμο των 12.500 ανθρώπων για κάτι τόσο εξειδικευμένο?Ποιός φταίει που κοτζάμ Glass και τον ξεπετάξαμε με ένα τυπικό χειροκρότημα(η δε σκήνη που αυτοί ακόμα αποχωρούν-το όντι 12 νοματαίοι- και τα παλαμάκια έχουν σωπάσει νομίζω θα με ντροπιάζει πάντα) ?Επειδή αυτός που φταίει λοιπόν δεν μπορώ να πω με σιγουριά ποιος είναι στέλνω όλο μου το βρισίδι και το πιο μεγάλο φάσκελο κατά παντός υπευθύνου.Σχωρνα μας Philip....

Monday, July 7, 2008

MAMMA MIA!!!!




Οδηγίες θέασης:Με το που αγοράζετε το εισιτήριο αποβάλλετε κατεπειγόντως απο μέσα σας κάθε ίχνος Γκοντάρ,Μπεργκμαν και Ταρκόφσκι , κάθε διάθεση να γίνετε ο Δημήτρης Δανίκας της γενιάς σας και όποια δυσανεξία στο τρίπτυχο mousaka-souvlaki-sirtaki και σε μεσόκοπους χλιαρούς Τζεημς Μποντ.Στη συνέχεια απενοχοποιείτε την ντίσκο και τους ABBA και αποδεχεστε οτι τα χιουμοριστικά gags δεν είναι ανάγκη να είναι παρθενογεννεσεις σε καθε ταινία υπερπαραγωγή. Τέλος παίρνετε ένα χυμό μήλο καρότο τζιντζερ και κάθεστε αναπαυτικά στο καθισμα του σινεμά.

Με αυτόν τον τρόπο θα περάσετε μιαμιση περίπου απολαυστική ώρα με μια Μεριλ Στριπ υπέροχη (ΥΠΕΡΟΧΗ ομως) καιμια σειρά από ενδιαφέρουσες ερμηνείες ,αλλοτε δροσερές και άλλοτε σπαρταριστες καθώς και ευστροφες διασκευές των τραγουδιών των ABBA (οι οποιοι πέραν των μεγάλων τους σουξέ δεν με τρελλαιναν ποτέ ιδιαίτερα ομολογω). Ένα ακρως ευχάριστο "για όλη την οικογένεια" θέαμα. Φεύγεις χαρουμενος και ξανανιωμένος.ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Αν έχετε διάθεση να ασχοληθείτε σοβαρά με αυτήν την ταινία μην μπείτε στον κόπο να τη δείτε.Θα γίνετε σαν τους κλασσικους γκρινιάρηδες που βλέπουν ολα αυτά τα υπερχαρούμενα και αφελή πραγματα και τα συγκρίνουν με ότι συμβολικο ευρωπαικο κινηματογράφο έχουν δει στη ζωή τους.Μα εδώ έχουμε να κανουμε με μια σουρέαλ κατάσταση:Μια ταινια που η Μεριλ Στριπ τραγουδάει εξαιρετικά ABBA (ακούστε την στο ομώνυμο και στο επικο σχεδόν winner takes it all και θαυμάστε τι παει να πει τεράστια ηθοποιός) πλαισιωμένη απο χαριτωμένους Έλληνες γεράκους α λα ZORBA THE GREEK.

Tuesday, July 1, 2008

ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗ ΓΑΤΑ

Από την Schaubuehne σε σκηνοθεσία Ostermeier.Μια πολύ ωραία παράσταση (καλή μου Estelle επίτρεψε μου να διαφωνήσω)με εκπληκτικους ηθοποιούς.Υπόδειγμα απλότητας και της δύναμης που έχει αυτή να ξετυλίγει τις πολλαπλές αναγνώσεις. Έφυγα λίγο ελαφρύτερος απο Πειραιώς 260 απόψε(Βάρος που αναπληρωσα αμέσως μετά στο butcher's).Ενα δείγμα, αν και στα Γερμανικά δίνει μια ιδέα: