Saturday, July 21, 2007

ΟΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΕΣ 3000 ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ


Κριση!Τι κρίση δηλαδή κρισάρα!!!Ψυχολογία υπό το μηδέν αυτοεκτίμηση στον πάτο και διάθεση χαλια? Προβλημα κανένα!!!!!Το ψυγείο να ναι καλά.Με το που έκλεισε η πόρτα,άνοιξα το ψυγείο εβγαλά το φρεσκοφτιαγμένο τιραμισού πήρα κι ένα κουτάλι της σούπας και αναστέναξε το τάπερ.Τρώγοντας η καλύτερα καταπίνοντας μηχανικά τις τεράστιες κουταλιές συνειδητοποίησα οτι δεν είχα φάει τίποτα ολη την υπόλοιπη μέρα που αισθανόμουν χαρούμενος. Και τότε ένιωσα ακόμη πιο άθλιος για το πόσο απροκάλυπτα διέξοδος ήταν αυτό το (πολύ πετυχημένο μου αναγνωρίζω) τιραμισού κι ένιωσα τη γουρουνιά να κυλάει στις φλέβες μου.Και για να με τιμωρήσω έβγαλα το τάπερ με τα αλλαντικα.......

2 comments:

Aντώνης said...

Σε καταλαβαίνω. Όταν ξεκινάει η παλινδρόμηση μεταξύ τιραμισού και αλλαντικών είμαι κάπου εκεί έξω στη ζωή που δεν ελέγχω. Κι όμως, έχω δοκιμάσει πόσο ισορροπημένο με κάνει όταν το ελέγχω όλο αυτό. Όταν μπαίνω στην διαδικασία να φτιάξω τον τρόπο και την ποσότητα που θα γευτώ φτιάχνει και ο κόσμος που ορίζω. Δοκίμασέ το.

Aντώνης said...

Άντε ακόμα να τις κάψεις; Γράψε ντε τίποτα!