Thursday, September 20, 2007

Ειναι κανείς εδώ?


Απόψε είμαι μόνος μου στον πλανήτη... κανείς δε σηκώνει το τηλέφωνο, κανείς δεν μου χει τηλεφωνήσει ( μόνο ο Αντωνάκης μου για μια "πανοραμική" ερώτηση ) το κουδούνι ούτε για αστείο και στο δίκτυο ψόφος. Αχώνευτοι ευτυχισμένοι φίλοι μου που κανείς δε μ έχει ανάγκη απόψε. Αχώνευτοι παλιοί έρωτες που δε με ψάχνετε πια και καλοπερνάτε με καινούριους συντρόφους.Αχώνευτα λουλουδοχάπια που δημιουργείτε φιλίες με υπερβολή και μη τηρούμενες αποστάσεις.Στο διάολο!Κι εσείς κι εγώ.

3 comments:

floudion said...

Παραβλέπω το γεγονός ότι μετά από τέτοιο διαολόστελμα δεν θα έπρεπε να σου μιλάω, αλλά νομίζω ότι τα θέλεις:
1. γιατί δεν κατεβάζεις το msn που είμαστε όλοι μέσα τα βράδια
2. κάποιοι μπορεί να δουλέυουν το βράδυ, γιατί μπορεί να έχουν να παραδώσουν μακέτα αύριο πρωί και σήμερα να έχουν χάσει την μισή τους μέρα στην βλαμμενόεφορία και
3. Ο ερημικός σου πλανήτης θυμίζει πολύ τον μικρό πρίγκιπα.
4. thanks που χρησιμοποίησα κι εγώ το blog σου για να βγάλω λίγο το άχτι μου

σου αφιερώνω το fur elise που ακούω αυτή τη στιγμή για να ηρεμίσω λίγο από την ένταση της ημέρας

ΣΑΥΡΑ said...

και γω νοιωθω σημερις την μοναξια και ας εχω msn
σε νοιωθω ισως με εναν μυστηριο τροπο μα δεν αλλαζει τιποτα ουτε για εσενα ουτε για εμενα
ισως τα λευτερολεπτα μονο που μου πηραν να γραψω αυτο και συ να το διαβασεις μας καναν να νοιωσουμε κοντα
και μετα σιωπη

Kiara said...

θεμουκο μου ,θεμουκο μου,ήρθα!είμαι η κιάρα και είμαι καλά! Να με σκλεφτεσαι για να μη καταθλίβεσαι λοιπόν,ναι? φιλιαααααααααα