Tuesday, April 22, 2008

Βουτιά στο παρελθόν

Χθες είχαμε μια μεταφυσική συνάντηση με την Νατάσσα και τον Γεράσιμο.Και λέγω μεταφυσική γιατί ενώ δεν ήταν να βρεθούμε οι τρεις μας συναντηθήκαμε 12 τα μεσάνυχτα και καταλήξαμε ως τις 5 το πρωί να ακούμε άσχετα μεταξύ τους αλλά συλλεκτικής αξίας ηχητικά ντοκουμέντα. Πράγματα που ηχογραφήσαμε μερικά χρόνια πριν με μια ευρεία ρεπερτοριακή γκάμα:Από ηχογραφήσεις μεταμεσονύχτιες δικές μου στις οποίες παλεύω μέσα σε χασμουρητά και βήχα να αποτυπώσω τη μελωδία που μου έχει έρθει μέχρι τη νατάσσα να τραγουδάει φαρσι στίχους απο τραγούδια που τώρα της φαινονται παντελώς άγνωστα.Εγω, με δυο υπερτροφικές αμυγδαλές σφηνωμένες στο λαρύγγι μου, ακούγομαι σαν τον κέρμιτ που προσπαθεί να γράψει όσο πιο άσχημα τραγουδια γίνεται(με πάσα ειλικρίνεια όμως.Μα τι σκεφτόμουν?) η Νατάσσα με μια λεπτή φωνούλα που προσπαθεί να την βαρύνει ακουγεται σαν εντεκάχρονος και κάπου ανάμεσα πεταγεται κι ενας γεράσιμος με όλα τα σύμφωνα τροχισμένα με γυαλόχαρτο!Ντέμο(βαρια κουβέντα) που φτιάξαμε για τον πρωτο δίσκο των παιδιών,μιμησεις και πλάκες ,αποκλειστικές μεταδόσεις αγαπημένων καλλιτεχνων που τις έγραφα από το ραδιόφωνο κι αλλα πολλά αναλογικά και συγκινητικά΄.Και θυμήθηκα που λέγαμε το απόγευμα με τον Γεράσιμο για το παιχνίδι γυαλι ντουνια και μου ρχεται να τα πάρω όλα αυτά και να τα φυτεψω στο χωμα να φτιαξω τον δικο μου γυαλινο κόσμο με΄μικρές στιγμές που πολλές από αυτές ούτε θυμόμασταν οτι υπήρξαν και όσες θυμόμαστε φαντάζουν περίπου μισό αιώνα πριν...

2 comments:

Aντώνης said...

Κοίτα μόνο μην πεις: ".. έσπασε.. τώρα πιά θα' ναι σαν όλα τα άλλα άλογα" (ατάκα της Λάουρα από το Γυάλινο Κόσμο του Ουίλλιαμς) - δεν γράφεις καμιά καινούργια μουσική σχετικά;

Anonymous said...

Πέρασα να αφήσω ευχές για τις άγιες μέρες

Φως ψυχής με αγάπη και υγεία

Καλό Πάσχα