Monday, May 5, 2008

ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ



Γυρνούσαμε με τα παιδιά από την κανέλλα και ό Στέλιος σκάλιζε το ραδιόφωνο(ως συνήθως) ψάχνοντας το τέλειο soundtrack.Και πάνω στο εκνευριστικό ψάξιμο των σταθμών άκουσα λίγα δευτερόλεπτα από μια οικεία μελωδία και μια όμορφη φωνή να τραγουδαει "κι ουτε εσυ εχεις τη λυση να μου δωσεις που γυρευω". Ήταν η Βόσσου στην πρωτη εκτέλεση απο το φιλαρακι.Μια νεαρή τοτε τραγουδοποιός που αποτυπωνε μια προσωπικη ισως στιγμη με αφοπλιστικά άμεσους στίχους και δημιουργουσε ενα τραγούδι έτοιμο να ταυτιστεί οποιοσδήποτε μαζί του.Και σκέφτηκα πόσο υπέροχο τραγούδι!Και πόσο στεναχωρέθηκα στην ιδέα οτι αυτή η στιγμή χάθηκε κάπου μέσα στις χιλιάδες εκτελέσεις του κομματιου.Αλλα μιλάμε για χιλιάδες εκτελέσεις. Αυτη τη στιγμή που γράφω σίγουρα καποιος θα το τραγουδαει καπου στην ελλάδα.Σε μια παρέα που πίνει ΄ρετσίνα σε ταβερνείο, σε κάποιο σκυλλάδικο η κουλτουριάρα της αρχής ,σε κάποιο διαμερισμα στην κυψέλη σιγονταροντας την εκτέλεση του από τον Ρέμο,στο σκαφος,στο τροχόσπιτο,στην εξοχή ΠΑΝΤΟΥ!!!!!Καημμένα κακοποιημένα τραγουδάκια που σας τραβηξαν από τα άλλοτε ομορφα μαλλιά σας και σας κατηντησαν ανυπόφορα τρίλεπτα εγκληματάκια ,σας αφιερώνω αυτή τη δημοσιευση και εχω να σας πω οτι σας ΑΓΑΠΩ.Σ αγαπώ καλο μου να μ αγαπάς,σ αγαπώ καλη μου Ριτα,σ αγαπω΄με το ιδιο μακο.Ενός λεπτου σιγη....

4 comments:

Αnnelie said...

Κι εγώ αγαπώ το καλό μου "don't speak", το καλό μου "σ'ακολουθώ", το καλό μου "summertime", το καλό μου "να με προσέχεις", το καλό μου "ροζ", την καλή μου "φωτοβολίδα", το καλό μου "let it be", την καλή μου "άνοιξη"(Βόσσου βεβαίως βεβαίως!), το καλό μου "πόσο σε θέλω", το καλό μου "τσιγάρο" , το λατρεμένο "ain't no sunshine", το πιο λατρεμένο "δε μπορώ"... σταματάω εδώ γιατί το παράκανα :-P

Stylianee said...

Εντάξει, λοιπόν, κι εγώ ακόμη περιμένω πρόσκληση για την Κανέλλα. Φτου σας:P

Blueberry said...

Ki ekei pou perpatousa anemelos kai xazeva bloggarontas... epesa panw sou... apokleiete na kanw la8os... etsi den einai?
Gia na dw to exeis krathsei akoma to asteraki kremasmeno? *

themis said...

@annelie θεε μου εσυ το χοντρυνες!!

@estelle πάμε κοριτσάκι όποτε θέλεις!φιλι

@blueberry οχι δεν κάνεις λάθος καλέ μου!!!Το αστεράκι στη θεση του.Περίμένω εγώ τα παμε...